پکیج آموزش دفاع شخصی

پکیج آموزش دفاع شخصی

ممکن است بسیاری از ما در طول زندگی خود بار ها با برخی زورگویی‌ ها و درگیری‌ های فیزیکی مواجه شده باشیم. شاید حتی همه ما پس ‌از تجربه این اتفاق و تصمیم خود را مبنی ‌بر یاد گرفتن یک هنر رزمی جدی کرده باشیم. به ‌هر حال در دنیای امروز، استفاده از خدمات پکیج آموزش دفاع شخصی هم اعتماد به ‌نفس شما را افزایش میدهد و هم به شما کمک کند که در شرایط خاص، قابلیت دفاع کردن از خود را داشته باشید.

همه ما می‌دانیم که در حال حاضر زندگی ها بسیار پرمشغله و سخت شده‌اند. قاعدتاً در این وضعیت، ممکن است بسیاری از ما شرایط استفاده از خدمات حضوری را نداشته باشیم و نتوانیم برای یاد گرفتن دفاع شخصی به باشگاه ‌ها مراجعه کنیم. خوشبختانه این مشکل، در حال حاضر به ‌طور کامل حل شده است‌. شما می‌توانید با استفاده از خدمات غیر حضوری و خرید پکیج آموزش دفاع شخصی، به ‌خوبی مهارت ‌های این هنر رزمی را یاد بگیرید. اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در رابطه با ویژگی‌ های این پکیج ها بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

 

بررسی خدمات پکیج آموزش دفاع شخصی

بیشتر بدانید: یادگیری دفاع شخصی چقدر طول میکشد؟

 

معرفی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پکیج های آموزش دفاع شخصی

حال بهتر است که به معرفی یک پکیج آموزش دفاع شخصی بپردازیم. آکادمی دفاع شخصی احسان دیبازر یکی از آکادمی ‌های تخصصی است که به‌ صورت کاملاً تأثیرگذار به آموزش دفاع شخصی می‌پردازد. فرقی نمی‌کند که شما تا چه حد در زمینه یادگیری این هنر تجربه و تسلط دارید، مطمئن باشید که با استفاده از پکیج های از قبل آماده شده احسان دیبازر، می‌توانید به‌ خوبی مهارت دفاع شخصی را یاد بگیرید و در شرایط ضروری جلوی بروز مشکلات را بگیرید. 

 

 

پکیج آموزش دفاع شخصی احسان دیبازر شامل چه مواردی می‌شود؟

به ‌طور کلی پکیج آموزش دفاع شخصی به ‌صورت آنلاین و غیرحضوری در چهار دسته‌بندی آموزش مقدماتی دفاع شخصی، دموی دوره دفاع شخصی، آموزش دفاع شخصی بانوان و آموزش دفاع شخصی حرفه‌ای به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. اجازه دهید در ادامه بیشتر در رابطه با ویژگی‌ های هر کدام از این پکیج ها صحبتی داشته باشیم. 

 

 

آموزش مقدماتی دفاع شخصی 

آموزش مقدماتی دفاع شخصی یکی از مهم‌ترین بخش ‌ها در پکیج آموزش دفاع شخصی می‌باشد که به شما کمک می‌کند به ‌صورت گام‌ به ‌گام و از ابتدا با تقویت اعتماد به ‌نفس و کم کردن ترس، تکنیک های مهم در این زمینه را یاد بگیرید. اگر می‌خواهید مهارت ‌های فردی خود را بهبود ببخشید و به‌ دنبال کنار گذاشتن ترس‌هایتان هستید، مطمئن باشید که این پکیج می‌تواند به‌ خوبی به شما کمک کند. شما می‌توانید این دوره را از هر کجای دنیا بدون محدودیت تماشا کنید و از نکات آموزشی که در آن بیان ‌شده، به‌ نحو احسن بهره ببرید. این پکیج محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد 14 تا 45 سال می‌توانند از نکاتی که درون این پکیج گفته می‌شود، بهره ببرند. اگر آمادگی جسمانی بالایی ندارید نگران نباشید. این پکیج می‌تواند شروع خوبی برای افرادی باشد که تا حالا تجربه ورزش خاصی نداشته‌اند.

 

 

دموی دوره دفاع شخصی 

از دیگر ویژگی های پکیج آموزش دفاع شخصی، دموی دوره دفاع شخصی می‌باشد. قسمتی از این پکیج رایگان است که به شما کمک می‌کند به ‌صورت ابتدایی با دوره ‌های دفاع شخصی آشنایی پیدا کنید تا متوجه شوید که چگونه با استفاده از آموزش های گام به گام به اهداف خود دست پیدا کنید و به یک رزمی کار حرفه‌ای تبدیل شوید. 

 

 

آموزش دفاع شخصی بانوان 

در دنیای امروز، استفاده از پکیج آموزش دفاع شخصی برای بانوان جایگاه ویژه‌ای دارد. شاید بسیاری از افراد در ابتدا بگویند که بیان این جمله نشان از نگاه جنسیتی دارد؛ اما این حرف زمانی درست است که دنیای اطراف ما دنیایی کاملاً بی‌نقص باشد. اما متاسفانه این‌ طور نیست. پس در یک دنیای پر از نقص، اگر بانوان می‌خواهند زندگی راحت و بدون دردسری داشته باشند باید مهارت‌ هایی مانند مهارت دفاع شخصی را بیاموزند. با یادگیری این مهارت میتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن در صورت به وجود آمدن مشکلات، از خودشان دفاع کنند. در این دوره شما می‌توانید 15 مورد از رایج‌ترین تهدیدات موجود را بشناسید و در مقابل این تهدیدات از خودتان دفاع کنید.

 

 

آموزش دفاع شخصی حرفه‌ای 

آموزش دفاع شخصی حرفه‌ای از دیگر پکیج های آموزش دفاع شخصی می‌باشد که به علاقه‌مندان ارائه شده‌ است. اگر می‌خواهید به ‌صورت حرفه‌ای مهارت ‌های دفاع شخصی را یاد بگیرید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکلی در شرایط خاص از خودتان دفاع کنید، مطمئن باشید که این پکیج ها می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

 

 

 مزایای پکیج های آموزش دفاع شخصی احسان دیبازر

اگر به‌ دنبال پکیج آموزش دفاع شخصی تخصصی مقرون ‌به‌ صرفه و باکیفیت هستید،  پکیج های احسان دیبازر گزینه مناسب و مقرون ‌به‌ صرفه‌ای برای شما هستند. علاوه ‌بر این موضوع، در کنار پکیج ها اپلیکیشن اندرویدی طراحی ‌شده است. این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند تا با تلفن همراهتان را در سریع‌ترین زمان ممکن به ویدیو های آموزشی موجود در پکیج و دسترسی داشته باشید و بتوانید در هر مکانی از آموزش ‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید. اگر شما به ‌خوبی نکاتی که در ویدیوها گفته می‌شوند پیاده کنید، مطمئن باشید که می‌توانید به یک حرفه ای در رشته رزمی دفاع شخصی تبدیل شوید. 

 

برای دریافت مستقیم نسخه اندروید رو تصویر زیر کلیک نمایید.

برای دریافت از گوگل پلی رو تصویر زیر کلیک نمایید.

 

شما هم می‌توانید نظر بدهید.

برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید
مطالب مرتبط
تکنیک بیهوشی در دفاع شخصی
دفاع شخصی

تکنیک بیهوشی در دفاع شخصی

  • 1401/07/27

قبل از اینکه مختصر راجب یکی از تکنیک های کاربردی بیهوش کردن حریف و یا مهاجم صحبت کنم یه نقل قول از ه...

یادگیری دفاع شخصی چقدر طول میکشد؟
دفاع شخصی

یادگیری دفاع شخصی چقدر طول میکشد؟

  • 1401/10/10

حتی در دنیای مدرن و عمدتاً ایمن، دانستن اینکه چگونه از خود دفاع کنید یک مهارت مهم است. در سال های اخ...

بهترین مربی دفاع شخصی در تهران کیست؟
دفاع شخصی

بهترین مربی دفاع شخصی در تهران کیست؟

  • 1402/03/16

بهترین مربی دفاع شخصی در تهران شخصی است که همه دوره های رزمی مربوط به دفاع شخصی را در مراکز معتبر گذ...

وسایل دفاع از خود در منزل
دفاع شخصی

وسایل دفاع از خود در منزل

  • 1401/11/19

هدف هر فردی داشتن یک خانه امن است. اما برای امنیت خانه ضروری است که برخی وسایل امنیتی و کاربردی در د...

پیروزی در یک مبارزه خیابانی
دفاع شخصی

پیروزی در یک مبارزه خیابانی

  • 1401/09/16

تلاش برای نشان دادن توانایی و قدرت و شروع درگیری در خیابان اغلب از سوی جوانان دیده می شود. به خصوص آ...

بهترین مربی دفاع شخصی کیست؟
دفاع شخصی

بهترین مربی دفاع شخصی کیست؟

  • 1401/09/05

دنیای این روزها به همه ما ثابت کرده است که باید خودمان مراقب لحظه‌های خوب و بد زندگی‌مان ب...