سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم شخصی

وبسایت احسان دیبازر به حفظ اطلاعات شخصی کاربران اهمیت می دهد و همه اطلاعات کاربران نزد وبسایت احسان دیبازر محفوظ است.

ارتباطات الکترونیک

سفارشات شما از طریق ارتباطات اینترنتی در سایت ثبت خواهد شد. در صورتی که درخواست شما با رعایت اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که آکادمی احسان دیبازر به صورت الکترونیکی یعنی: پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و یا سایر سرویس‌های الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد و در صورت لزوم از تماس تلفنی نیز برای پیگیری نتایج محصولات آموزشی و یا محصولات سفارش داده شده استفاده خواهد شد.

با توجه به اینکه بعد از عضویت کاربر در سایت، از مشخصات فرد عضو شده برای تماس و ارسال سفارشات او استفاده خواهد شد، بنابراین باید اطلاعات، درست و دقیق وارد شود و در صورت هرگونه تغییر در آدرس و یا اطلاعات تماس، باید فوراً آن را در پروفایل خود در سایت نیز تغییر دهید.

مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی در سایت وارد کنند. درغیر اینصورت، مسئولیت بروز هرگونه مشکل، ضرر و زیان احتمالی بر عهده مشتری است.

آکادمی احسان دیبازر گاهی اوقات برای آگاه کردن مشتریان از رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها برای اعضای وب‌سایت، ایمیل یا پیامک ارسال کند.

نظرات کاربران

وب سایت آکادمی احسان دیبازر با هدف اشتراک‌گذاری تجربه خرید سایر کاربران، بخش نظرات را ایجاد کرده است. اگر نظر سایر کاربران برای شما مهم است، می توانید نظرات و سوالات خود را در بخش نظرات هر محصول مطرح کنید تا هم کاربران و هم کارشناسان آکادمی به شما پاسخ بدهند.

  1. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می‌باشد.
  2. سایت در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیارات کامل است.
  3. در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت قوانین و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است دسترسی کاربر به سایت را قطع کند و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

 

مسئولیت و تعهد کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت آکادمی احسان دیبازر

  1. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران، مشتری یا اعضا که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و یا سایر ضرر و زیان‌های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
  2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن‌ها صورت می‌گیرد بر عهده آنان است.
  3. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر کوتاهی و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی، مسئولیتی نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان، در جهت معرفی و اشتراک گذاری تجربیات مشتریان در خرید از فروشگاه با رضایت آنها و در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

حق مالکیت آکادمی احسان دیبازر

تمامی حقوق این وب سایت احسان دیبازر محفوظ است و هرگونه کپی برداری و استفاده غیر مجاز از محتوا و سایت پیگرد قانونی دارد.

آکادمی احسان دیبازر اختیار هرگونه تغییر در سایت و تمامی محتواهای موجود در سایت، قوانین و مقررات، نحوه ارائه خدمات و… را دارد. همچنین فروشگاه این اختیار را دارد تا در هر زمانی نسبت به قطع دائم یا موقت دسترسی کاربران اقدام کند.

موارد خاص

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی آکادمی و فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می‌رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.