نتایج اعضای آکادمی دفاع شخصی احسان دیبازر

 

آکادمی احسان دیبازر، یکی از آکادمی های حرفه ای در زمینه آموزش دفاع شخصی و ورزش های رزمی (موی تای و جوجیتسو) می باشد که طی سالهای اخیر، شهرت بسیاری را به دست آورده است. دلیل این شهرت نیز، کیفیت بالای آموزش های تئوری و عملی ارائه شده در این آکادمی می باشد. اکثر کارآموزانِ شرکت کننده در دوره های آموزشی آکادمی احسان دیبازر، پس پایان دوره، با روحیه و تکنیکی بالا به زندگی عادی برگشته اند و نظراتی بسیار مثبت را در مورد این دوره، ارائه داده اند. در این محتوا قصد داریم تا نتایج آموزش دفاع شخصی کارآموزان این آکادمی را به شما توضیح دهیم.

مطالبی که در ادامه خواهید خواند، نظراتِ مستقیم کارآموزان شرکت کننده در دوره های آکادمی احسان دیبازر می باشند. با خواندنِ این نظرات، شما یک دید کلی از نحوه آموزش در این آکادمی را به دست خواهید آورد.

 

نتایج آموزش حرفه ای دفاع شخصی

در این بخش، نتایج آموزش دفاع شخصی که به صورت مستقیم از کارآموزانِ آکادمی احسان دیبازر نقل شده اند را به شما ارائه خواهیم داد. این نتایج عبارتند از؛

 

1. نتایج آموزش دفاع شخصی: تاثیر عالی در زندگی

یکی از پرتکرار ترین نتایج آموزش دفاع شخصی از نظر کارآموزان، تاثیر عالی این آموزش در زندگی افراد می باشد. اکثر کارآموزان بیان کرده اند که پس از پایان دوره دفاع شخصی در آکادمی احسان دیبازر، دید جدیدی را نسبت به زندگی به دست آورده اند و شادتر از قبل به زندگی خود ادامه داده اند.

 

 

2. نتایج آموزش دفاع شخصی: قدرت و شجاعت مقابله با ترس

یکی دیگر از نتایج آموزش دفاع شخصی، قدرت و شجاعت مقابله با ترس است. در دوره های دفاع شخصی و موی تای آکادمی احسان دیبازر، به شما فنونی یاد داده می شود تا با ترس مقابله کنید و از خود دفاع نمایید. نظرات کارآموزان نیز در مورد تاثیر آموزش مقابله با ترس در این آکادمی، کاملا مثبت بوده است.

 

 

3. نتایج آموزش دفاع شخصی: شناخت قدرت درونی

سومین بخش از نتایج آموزش دفاع شخصی طبق نظرات کارآموزان، شناخت قدرت درونی می باشد. هر شخص دارای قدرتِ نهفته ای است که آموزش اصولی، این قدرت را آشکار می کند. طبق گفته کارآموزانِ آکادمی احسان دیبازر، آموزش های این آکادمی کاملا اصولی می باشند و قدرت نهفته هر شخص را آشکار می سازند.

 

 

4. نتایج آموزش دفاع شخصی: افزایش اعتماد به نفس

چهارمین بخش از نتایج آموزش دفاع شخصی، افزایش اعتماد به نفس است. هنگامی که شما قدرتِ دفاع از خود را داشته باشید، اعتماد به نفستان افزایش می یابد. طبقِ نظرات کارآموزان، آموزش های سنسی احسان دیبازر، سببِ افزایشِ چشمگیرِ اعتماد به نفسِ کارآموزان می شود.

 

 

5. نتایج آموزش دفاع شخصی: احساس شادی در زندگی

پنجمین بخش از نتایج آموزش دفاع شخصی، احساس شادی در زندگی است. ورزش های رزمی، سبب افزایش روحیه فرد می شوند و به همین دلیل، ورزشکاران احساس شادی بیشتری در زندگی می کنند. کارآموزانِ بسیاری در آکادمی احسان دیبازر، بیان کرده اند که پس از گذراندنِ دوره دفاع شخصی، احساس شادی بیشتری را در زندگی داشته اند.

 

 

6. نتایج آموزش دفاع شخصی: افزایش قدرت تفکر 

ششمین بخش از نتایج آموزش دفاع شخصی، افزایش قدرت تفکر است. ورزش های رزمی، ذهن شما را باز می کنند و قدرت تفکر را افزایش می دهند. در آکادمی احسان دیبازر نیز اکثر کارآموزان عقیده دارند که پس از گذراندن دوره آموزشی، توانایی تفکرشان افزایش یافته است.

 

 

7. نتایج آموزش دفاع شخصی: یادگیری فنون کاربردی

یادگیری دفاع شخصی، سبب می شود تا آسیب پذیری شما در جامعه، از نظر جسمی و روحی کاهش یابد. در آکادمی احسان دیبازر، تمامی فنونِ کاربردی دفاع شخصی، به شما آموزش داده خواهد شد. نتایج آموزش دفاع شخصی در این آکادمی نیز نشان می دهد که اکثر کارآموزان، از فنونی که یاد گرفته اند، کاملا راضی می باشند.

 

 

8. نتایج آموزش دفاع شخصی: آموزش اصولی از سطح پایه تا حرفه ای

یکی دیگر از نتایج آموزش دفاع شخصی که توسط بسیاری از کارآموزان به عنوان نکته ای مثبت در نظر گرفته شده است، آموزش اصولی از سطح پایه تا حرفه ای می باشد. در هنگام ورود، به شما مفاهیم اولیه آموزش داده می شود و به تدریج سطح آموزش ها، پیشرفته تر خواهند شد.

 

 

9. نتایج آموزش دفاع شخصی: غلبه بر حریفان سنگین وزن از طریق تکنیک

یکی از ویژگی های برجسته یادگیری فنون دفاع شخصی، به دست آوردن توانایی لازم برای غلبه کردن بر حريفان سنگین وزن می باشد. در آکادمی احسان دیبازر، تکنیک هایی به شما یاد داده می شود که با استفاده از آنها به راحتی می توانید بر حريفان سنگین وزن خود غلبه کنید. نتایج آموزش دفاع شخصی نیز نشان می دهد که اکثر کارآموزان از آموزش این فنون، راضی بوده اند.

 

 

10. نتایج آموزش دفاع شخصی: امیدواری به آینده

انجام ورزش های رزمی، سبب می شود تا امید شما به آینده افزایش یابد. بسیاری از کارآموزانِ سنسی احسان دیبازر، بیان کرده اند که پس از پایان دوره آموزشی، روحیه بسیار بالایی را به دست آورده اند و امیدشان به زندگی، چندین برابر شده است.

 

 

11. نتایج آموزش حرفه ای دفاع شخصی: کاهش وزن

طی سالهای اخیر، اضافه وزن و چاقی به یکی از مشکلات اکثر ایرانیان تبدیل شده است. روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما بهترین و طبیعی ترین روش، ورزش کردن است. ورزش های رزمی، نقشی موثر در کاهش وزن دارند و عارضه چاقی شما را به صورت اصولی برطرف می کنند. کارآموزانِ دارای اضافه وزن که در آکادمی احسان دیبازر عضو شده اند، پس از گذشت مدتی کوتاه، وزنشان کاهش یافته است و از نظر فیزیکی نیز به فرمی ایده آل رسیده اند.

 

 

12. نتایج آموزش حرفه ای دفاع شخصی: یادگیری بیشتر در محیطِ دوستانه

میزان یادگیری افراد در کلاس هایی که جَو دوستانه ای دارند نسبت به کلاس های رسمی، بیشتر است. بسیاری از کارآموزانِ سنسی احسان دیبازر، اعلام کرده اند که محیط آکادمی، کاملا دوستانه است و یادگیری در چنین محیطی برای آنها بسیار آسان می باشد.