قوانین و مقررات

 

۰ ایجاد حساب کاربری (مورد نیاز برای کلیه امور سایت)

۰ ایجاد تغییرات در مشخصات فردی

۰ خرید محصولات

۰ روش های پرداخت

۰ مشاهده خریدهای قبلی

۰ لغو سفارش

۰ نحوه ارسال

۰ مغایرت در سفارش


ایجاد حساب کاربری:

برای استفاده از امكانات مختلف سايت‌ ، ابتدا بايد يك حساب كاربری برای خودتان ايجاد كنيد. با داشتن حساب كاربری از اين پس ديگر همه امور مربوط به ثبت نام و خريد با همان حساب كاربری انجام خواهند شد . برای شروع ، ابتدا در صورتی كه هنوز حساب كاربری نساخته‌ايد، وارد سايت ehsandibazar.com شده و در گوشه سمت چپ بالای سايت بر روی "آیکون عضویت" كليك كنيد تا دكمه ثبت نام ظاهر شود. در اين صفحه مشخصات خودتان را بطور (فارسی و کامل) دقيق و مطابق موارد خواسته شده در فرم ثبت نام وارد كرده و دكمه "ثبت فرم" و در انتها گزینه قوانین و مقررات سایت را خوانده ام و آن را پذیرفته ام را كليك نمائيد ، اكنون پس از ثبت فرم به شماره همراه ای که ذکر کرده اید کد ارسال می شود و پس از وارد کردن کد عضویت شما يكی از كاربران سايت هستيد و می توانيد از امكانات مختلف سايت استفاده نمائيد . در صورتی كه هنگام ثبت فرم مشكلی پيش آمد لطفا به پيام‌های موجود در كادر قرمز توجه كرده و مطابق آن فرم را اصلاح فرمائيد .

 

حدف حساب کاربری:

ما آماده ایم تا به شما در حذف حساب کاربریتان کمک کنیم. حذف حساب کاربری یک تصمیم مهم است و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله نارضایتی، عدم استفاده یا تغییرات اتخاذ شود. در هر صورت، ما آماده‌ایم تا به شما در این فرآیند کمک کنم.

قبل از حذف حساب کاربری، لطفاً مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از حساب کاربری خود دریافت کرده‌اید. این اطلاعات ممکن است شامل ایمیل‌ها، مخاطبین و سایر فایل‌های مهم باشد. پس از حذف حساب کاربری، دسترسی به این اطلاعات دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

حذف حساب کاربری به سادگی قابل انجام است. برای این کار، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت تنظیمات حساب کاربری بروید. سپس گزینه "حذف حساب کاربری" را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های مربوطه را دنبال کنید. در صورتی که با پرسیدن اطلاعات احراز هویت موافق هستید، لطفاً اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و به دقت بخوانید تا از حذف نادرست حساب کاربری جلوگیری کنید.

پس از تایید حذف حساب کاربری، تمام اطلاعات مربوط به حساب شما به طور دائمی حذف خواهند شد و دسترسی به حساب شما دیگر امکان پذیر نخواهد بود. لطفاً توجه داشته باشید که این عمل غیرقابل بازگشت است و پس از حذف، دیگر نمی‌توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

امیدوارم این متن به شما کمک کرده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده‌ایم تا به شما در هر موضوعی کمک کنیم.

با تشکر،
آکادمی دفاع شخصی احسان دیبارز

We are ready to help you delete your account. Deleting a user account is an important decision and may be made for a variety of reasons, including dissatisfaction, lack of use, or changes. Either way, we're ready to help you through the process.

Before deleting your account, please make sure you have received all the information you need from your account. This information may include emails, contacts and other important files. After deleting the user account, access to this information will no longer be possible.

Deleting a user account is easy. To do this, first log in to your account and go to the account settings section. Then select the "Delete account" option and follow the relevant instructions. If you agree to ask for authentication information, please enter the required information and read carefully to avoid incorrect account deletion.

After confirming the deletion of the user account, all information related to your account will be permanently deleted and access to your account will no longer be possible. Please note that this action is irreversible and once removed, you will no longer be able to access your account.

I hope this text has helped you. If you have any questions or problems, please contact our support team. We are always ready to help you in any matter.

Thanks,
Ehsan Dibarz Self Defense Academy


ایجاد تغییرات در مشخصات فردی:

در صورتی كه پس از ثبت نام در سايت قصد تغيير مشخصات فردی خود را داريد ، ابتدا بر روی "ورود به حساب كاربری" كليك كرده و نام كاربری و رمز خود را كه موقع "ثبت فرم" انتخاب كرده بوديد، وارد كنيد . پس از ورود به حساب، روی نام خودتان در بخش كاربری كليك نمائيد و از منوی باز شده گزينه "تنظيم‌های حساب كاربری" را كليك كنيد. در اين قسمت میتوانيد مشخصات خودتان را تغيير داده و فرم را ثبت كنيد .

اكنون با داشتن حساب كاربری در سايت می توانيد وارد بخش‌های مختلف سايت شده و خدمات مورد نظر خودتان را دريافت نمائيد.
توجه : حساب كاربری موجود در سايت جهت خرید اینترنتی محصولات استفاده می شود. لطفاً بعد از انجام سفارش به نوع ارسال سفارش ، پرداخت مبلغ کل فاکتور (قیمت محصول+ هزینه پست) را پرداخت نمایید حتما" باید تا انتهای مراحل پرداخت وجه (درگاه بانک) انجام شود و  بعد از پرداخت و در انتها کادر (تکمیل فرایند خرید) را کلیک کنید ، و در غیر این صورت سفارش شما فقط به صورت در حال پردازش ،  ثبت نشده و یا لغو شده باقی می ماند و برایتان ارسال نخواهد شد.

 

خرید محصولات:

در نظر داشته باشید برای خرید محصولات فیزیکی و محصولات دیجیتال (فایل الکترونیکی ، ویس) حتما" هر کدام در یک سبد جداگانه باید انجام شود ،  دو محصول در یک سبد انجام نمی شود ، محصولات فیزیکی در یک سبد خریداری شود و بعد محصولات دیجیتال (فایل الکترونیکی ، ویس) در یک سبد دیگر انجام شود.

 

محصولات دیجیتال:

در صورتی كه محصول دیجیتال (فایل الکترونیکی ، ویس) خریداری کرده اید بعد از کلیه مراحل سفارش فایل خریداری شده در سایت و در قسمت ناحیه کاربری ، داشبورد ، محصولات دیجیتال هر شخص بارگذاری می شود و  آرشیو خواهد شد و پس از کلیک روی آیکون مشاهده پایین عکس هر کدام از فایل ، فایل مورد نظرتان پس از چند ثانیه نمایش داده می شود ، فقط در نظر داشته باشید بعلت امنیت بالای محصولات دیجیتال فقط در سایت و صفحه کاربری شما نمایش داده می شود ، در ضمن کاربرانی که می خواهند با تلفن همراه فایل های خود را مشاهده کنند از مرورگر Firefox استفاده شود و بعد از باز شدن فایل می توانید اینترنت را خاموش کنید و آفلاین قابل مشاهد می باشد.


روش های پرداخت:

پرداخت وجه از هر کارت بانکی عضو شبکه‌ی شتاب از طریق درگاه سایت با استفاده از مشخصات کارت و رمز دوم مشتری


مشاهده خرید های قبلی:

در صورتی كه قبلا خريدی انجام داده باشيد ، می توانيد وضعيت سفارش خودتان را از طريق سايت پيگيری نمائيد.برای اين منظور ابتدا پس از ورود به حساب كاربری ، منوی سفارشات را انتخاب نمائيد. 

در صورتي كه در اين قسمت چيزی وجود ندارد ، احتمالا در هنگام خريد تا انتهای مراحل پرداخت وجه (درگاه بانک) انجام نشده و مبلغ فاکتور پرداخت نشده است ، بايد دوباره سفارش را تكرار كنيد.

در صورتی كه سفارش بصورت علامت تيك تائيد و کد سفارش داده باشد يعنی اينكه سفارش ارسال شده است.

در صورتی كه سفارش بصورت علامت ضربدر باشد يعنی سفارش به دلايلی لغو شده است.
 

لغو سفارش:

در صورتی كه به هر دليل قصد داريد تا سفارش خودتان را لغو كنيد. شما تنها در صورتی می توانيد سفارش‌تان را حذف كنيد كه مبلغ فاکتور نهایی را پرداخت نکرده باشید ، در غیر این صورت امكان لغو به دليل ارسال شدن سفارش، وجود ندارد. 


نحوه ارسال:

بعد از ثبت سفارش ، پیامک کد پیگیری سفارش برای کاربر ارسال خواهد شد و بعد از آماده سازی و ارسال به اداره پست کد مرسوله به همراه لینک پیگیری بسته پستی برای کاربر پیامک می شود ، با وارد کردن کد مرسوله (کلیک کنید) می توانید پیگیر بسته پستی تان شوید. 
مدت زمان ارسال سفارش برای بسته های پیشتاز 2 تا 4 روز کاری و سفارشی 4 تا 7 روز کاری می باشد.

هزینه ارسال با پست سفارشی و پیشتاز بر اساس وزن بسته دریافت می شود ، در ضمن بر اساس بخشنامه اداره پست سفارشات بالای 5 کیلوگرم پیشتاز می شود.

 

هزينه ارسال سفارش با پيک در (تهران) هنگام تحويل سفارش شما محاسبه و دريافت خواهد شد.

 

ارسال مرسولات با پیک در شهر تهران تا 24 ساعت بعد از سفارش انجام می گردد.

 

ارسال مرسولات فقط در روزهای کاری و در ساعات اداری (غیر از جمعه و روزهای تعطیلات رسمی) امکانپذیر است.

 

مغایرت در سفارش:

 

چنانچه کالای خریداری شده معیوب و یا از نظر ظاهری یا مشخصات با اطلاعات مندرج در فاکتور مغایرت داشته باشد ، خواهشمند است حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از دریافت سفارش با شماره های درج شده در قسمت فوتر سایت تماس گرفته تا در خواست شما پیگیری شود..

 

كاربر گرامی در صورت بروز هر گونه مشكل در حساب كاربری و يا ثبت سفارش می‏ توانيد در واتس اپ برای ما پیغام بگذارید

۰۹۱۲۸۹۳۶۴۰۶ دیبازر