10 سلبریتی که جوجیتسو تمرین میکنند

10 سلبریتی که جوجیتسو تمرین میکنند

جوجیتسوی برزیلی روز به روز در میان مردم و به ویژه سلبریتی ها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. برخی از آنها سال‌های سال جوجیتسو کار کرده اند وبرخی دیگر به تازگی به اهمیت این ورزش رزمی پی برده اند. افراد مشهور و سلبریتی ها به دلایل مختلف جوجیتسو تمرین می کنند، برخی برای آمادگی برای صحنه های مبارزه در فیلم و برخی دیگر برای یادگیری دفاع شخصی به صورت تخصصی و حرفه ای. در این نوشته قصد داریم 10 سلبریتی که جوجیتسو انجام می دهند را به شما معرفی کنیم. شاید فرد محبوب شما هم در این لیست باشد. 

 

10 سلبریتی که جوجیتسو انجام می دهند 

تام هاردی 
اجازه دهید با معرفی هنرپیشه مشهور و محبوب تام هاردی شروع کنیم. بله تام هاردی! هنرپیشه ی مطرح بریتانیایی برای پیشرفت ورزش تلاش های بسیاری را کرده است. وی کمربند آبی جوجیتسو را درسال 2020 دریافت کرد. 
در سال 2011 تام هاردی برای بازی در نقش یک رزمی کار MMA شروع به یادگیری جوجیستو کرد. وی همچنین سفیر خیریه PEORG است ماموریت آن برگزاری کلاس های BJJ برای جانبازان و مجروحان جنگی است.

 

تام هاردی  


جیسون استاتهام 
بازیگر معروف فیلم های اکشن، مبارزات خود را فقط بازی نمی کند بلکه واقعا یک مبارز BJJ است. جیسون دارای کمربند بنفش جوجیتسو است. وی یک ورزشکارتمام عیار است و به جز جوجیستو ورزش های دیگری مانند وینگ چون، کاراته و کیک بوکسینگ نیزبه طور حرفه ای کار می کند. 

 

جیسون استاتهام 


نیکلاس کیج 
نیکلاس کیج بازیگر مطرح و خوش اندام هالیوود برای سالها جوجیتسوی برزیلی را زیر نظر رویس گریسی فرا گرفته است. شاید باور نکنید اما 80 درصد صحنه های اکشن در فیلم   Jiu Jitsu, 2020 را نیکلاس کیج خودش انجام داده نه بدل او! این را تهیه کننده فیلم گفته است. 
به نظر می رسد یکی از دلایل فیزیک مناسب نیکلاس کیج تمرینات مداوم او در جوجیتسو است. 

 

نیکلاس کیج 

 

کیانو ریوز 
هنرپیشه ی جان ویک و ماتریکس در حالی که 50 ساله بود موفق به دریافت کمربند سفید خود در جوجیتسو شد. وی  برای ایفای نقش جان ویک جوجیتسو را از Machado Rigan   فرا گرفت. کیانو دارای کمربند مشکی جودو است و در  8 سال گذشته  جوجیتسو را در حالی که همچنان شاگرد  Machado Rigan  است پیش گرفته است، اما نه به طور جدی زیرا همچنان کمربند او سفید است. وی می گوید دلیل علاقه او به جوجیتسو بازی در نقش جان ویک بوده است. 

 

کیانو ریوز 


مینارد جیمز کینن

خواننده آمریکایی و محبوب سبک راک، مینارد جیمز کینن در اواسط دهه 90 آموزش جوجیستو را زیر نظر ریکسون گریسی آغاز کرد و در سال 2015 کمربند بنفش و در نوامبر 2021 موفق به دریافت کمربند قهوه ای شده است. 

 

مینارد جیمز کینن

 

روندا رزی 
یکی از زنان آمریکایی که در رقابت های جودو پکن مدال نقره گرفت. بعد از جودو به سراغ MMA رفت و در آن به خوبی پیشرفت کرد. به دلیل تسلط او بر ورزش های رزمی، از وی برای بازی در فیلم " بی مصرف ها" دعوت شد تا در کنار افراد مشهوری مانند مل گیبسون و هریسون فورد باری کند. 
یادگیری جوجیستو و ورزش های رزمی دارای مزایای فراوانی هستند. نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس می شود بلکه به عنوان نوعی دفاع شخصی بر زندگی روزمره موثر است. 

 

روندا رزی 


اسکارلت جوهانشون
اسکارلت جوهانسون بازیگر محبوب هالیوود با بدن آماده و سرحالی که دارد درفیلم بیوه سیاه عملکرد و آمادگی جسمانی خود را بیشتر از پیش به نمایش گذاشت. وی علاوه بر تمرینات بدن سازی سنگین، برای امادگی کامل تمرینات جوجیستو را زیر نظر  Rigan Machado آغاز کرد . 
 

اسکارلت جوهانشون

 

ریکی راکت 
او فقط یک نوازنده درام نیست بلکه دارای کمربند درجه 3 مشکی در جوجیستو است. مبارزه رویس گریس در 1994 خیلی از افراد را عاشق ورزش های رزمی و به خصوص جوجیستو کرد. ریکی راکت هم یکی از انهاست. 
جینا کارانو 
جینا کارانو بیشتر از یک بازیگر یک ورزشکار حرفه ای MMA است. وی از اولین زنانی بود که در مسابقه استرایک فورس به مقامی ارزشمند دست یافت. تسلط او به وزش های رزمی به خصوص جوجیستو باعث شد از او به تدریج در فیلم های اکشن مانند سریع و خشمگین و ددبول استفاده شود. 


جو روگان 
کمدین، گوینده، ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی فراگیری جوجیستو را در اولیل 1996 آغاز کرد. وی کمربند مشکی خود را در 2012 از  Jean Jacques Machado دریافت کرد. او زمانی که مسابقه رویس گریس را در 1994 مشاهده کرد عاشق ورزش های رزمی شد و یادگیری را آغاز کرد. 

شما هم می‌توانید نظر بدهید.

برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید
مطالب مرتبط
راهنمای کمربند جوجیتسو
جوجیتسو

راهنمای کمربند جوجیتسو

  • 1401/10/05

این نوشته راهنمای کاملی از رنگ های کمربند جیو جیتسو برزیلی BJJ برای کودکان زیر 16 سال است. زمان...

سوالات متداول در خصوص جوجیتسو
جوجیتسو

سوالات متداول در خصوص جوجیتسو

  • 1401/11/01

اگر شما هم به تازگی قصد آموزش دفاع شخصی را گرفته اید احتمالا نام ورزشی به نام جوجیتسو به گوشتان خورد...

میزان کالری سوزانده شده در جوجیتسو
جوجیتسو

میزان کالری سوزانده شده در جوجیتسو

  • 1401/11/12

BJJ  یا جوجیتسوی برزیلی یک ورزش رزمی برای دفاع شخصی است که علاوه بر افزایش قدرت در تناسب اندام...

بهترین تمرینات برای جوجیتسو کاران
جوجیتسو

بهترین تمرینات برای جوجیتسو کاران

  • 1401/11/16

قدرت و آمادگی برای عملکرد در هر ورزشی و برای هر ورزشکاری بسیار مهم است. در جو جیتسوی برزیلی، تسلیم ش...

آیا جوجیتسو نیاز به محافظ دهان دارد؟
جوجیتسو

آیا جوجیتسو نیاز به محافظ دهان دارد؟

  • 1401/12/13

تا زمانی که در جوجیتسو ضربه آرنج رقیبتان به دهانتان برخورد نکرده متوجه نمی شوید که این ورزش می تواند...

بهترین ورزش ها برای گرم کردن در جوجیتسو
جوجیتسو

بهترین ورزش ها برای گرم کردن در جوجیتسو

  • 1401/12/20

اجازه دهید اول از همه یک چیز را کاملاً روشن کنیم ، گرم کردن   warm up - بخش مهمی از هر ورزش است...