راهنمای استفاده از دوره آموزشی آنلاین مقدماتی دفاع شخصی

راهنمای استفاده از دوره آموزشی آنلاین مقدماتی دفاع شخصی

 

۱. دوره آموزشی مقدماتی دفاع شخصی با احسان و نیما چیه و از چه سبکیه و برای چه کسانی مناسب هست؟ 

● در چند فصل تکنیک‌های ضروری و مهم و پایه دفاع شخصی آموزش داده شده است.

● دفاع شخصی سبک جوجیتسو برزیلی آموزش داده شده است. دفاع شخصی جوجیتسو برزیلی ثابت کرده است که موثرترین و انسانی ترین سیستم دفاع شخصی است، تنها سیستمی که در آن یک فرد کوچک تر می تواند در برابر مهاجمی ورزشکارتر، بزرگ تر و قوی تر با موفقیت دفاع کند و یا به سختی شکست بخورد.

● تکنیک از منابع معتبر گردآوری شده است و حاصل ده سال فعالیت مستمر در حوزه آموزش دفاع شخصی است.

● در سطح مقدماتی با این فرض آموزش داده شده که یادگیرنده هیچ تجربه قبلی در ورزش‌های رزمی ندارد و هر کس می تواند بدون توجه به توانایی های ورزشی، مرد و یا زن حتی بدون محدودیت سنی آموزش ببیند.

 

۲. چه چیزی دوره آموزشی مقدماتی دفاع شخصی جوجیتسو برزیلی با احسان و نیما را منحصر به فرد می کند؟ 

● این یک دوره آموزشی است که شما را تا رسیدن به نتیجه همراهی می کند و صرفا یک پکیج آموزشی نیست و به واسطه پشتیبانی یک ساله و آزمون هایی که بعد از هر فصل آموزشی در نظر گرفته شده در کنار شما هستیم.

● افرادی که با جدیت این برنامه رو دنبال می کنند و در آزمون عملکرد مثبتی نشان می دهند به صورت منتخب دعوت به جلسات آموزش حضوری و برنامه های ویژه ای می شوند. 

● دوره آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر توسط عوامل شایسته سینما ضبط و تدوین شده است تا ارزش توجه و نگاه بزرگواران و علاقه مندان به دفاع شخصی را داشته باشد.

● پیگیری کاربران علاقه مند و با انگیزه توسط تیم آموزشی و پشتیبانی

● کیفیت بالای آموزشی 

 

۳. چگونه شروع کنیم و کجا تمرین کنیم و چه چیزی بپوشیم ؟ 

● می توانید در محل تمرین شخصی در منزل و محل کار شروع به یادگیری کنید 

● هر درس شامل چند بخش هست ابتدا بخش های آموزشی را ببینید و لازم بود برای درک بهتر تکنیک ویدئو رو عقب تر ببرید و مجدد ببینید در حین آموزش پیشنهاد می کنیم پی دی اف راهنما را پرینت شده آماده داشته باشید و بعد از هر بخش آموزشی ویدئو رو متوقف کنید و خوب تمرین کنید و بعد از درک و یادگیری تکنیک ادامه بخش های آموزشی را تماشا کنید

● توصیه می شود حداقل دو روز در هفته به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طبق روند پیشنهادی ما تمرین کنید (توجه کنید شما اگر بروید باشگاه بدنسازی و صبح تا شب تمرین بکنید نتیجه نمیگیرید بلکه تمرینات پیوسته و یک ساعته هست که شمارو به نتیجه میرسونه. یادتون باشه در تمرینات ورزشی استمرار مهم تر از شدت هست پس لطفا دو تا سه روز در هفته طبق روال گفته شده در جدول زیر آموزش ببینید و تمرین کنید تا نتایج در نظر گرفته شده در هر فصل آموزشی حاصل شود)

 

روز ۱ درس ۱

روز ۲ درس ۱

روز ۳ درس ۲

روز ۴ درس ۱

روز ۵ درس ۲

روز ۶ درس ۳

روز ۷ درس ۲

روز ۸ درس ۳

روز ۹ درس ۴

روز ۱۰ درس ۳

روز ۱۱ درس ۴

روز ۱۲ درس ۵

روز ۱۳ درس ۴

روز ۱۴ درس ۵

روز ۱۵ درس ۶

روز ۱۶ درس ۵

رور ۱۷ درس ۶

روز ۱۸ درس ۷

روز ۱۹ درس ۶

روز ۲۰ درس ۷

روز ۲۱ درس ۸

روز ۲۲ درس ۷

روز ۲۳ درس ۸

روز ۲۴ درس ۸

روز ۲۵ آزمون و بازبینی

روز ۲۶ آزمون و ارسال

 

● در صورت امکان از تشک های کشتی و گراسینگ و یا تاتامی استفاده کنید 

● لباس ورزشی راحت بپوشید

 

۴. حریف تمرینی را چه کنیم ؟ 

● زمانی که تنها هستید از تمرینات انفرادی که در ویدئو توضیح دادیم و مثال زدیم استفاده کنید که توصیه می کنیم از آدمک تمرینی دفاع‌شخصی هم کمک بگیرید. 

● شریکی پیدا کنید که به اندازه شما علاقه‌مند به یادگیری تکنیک های دفاع شخصی باشد و به شروط آموزش سطح مقدماتی توجیح باشد.

 

۵. نکات ایمنی را چگونه رعایت کنم؟ 

● قبل از هر درس خود را گرم کنید 

● به آرامی به مفاصل فشار وارد کنید 

● به منظور جلوگیری از آسیب به محض احساس فشار در مفاصل تب کنید و تسلیم شوید

● خیلی آهسته پیش بروید و روی جزئیات تمرکز کنید

● مقاومت باید در دوره مقدماتی حداقل باشد و در دوره‌های متوسطه به تدریج افزایش یابد (یادگیری فنون رزمی هم مثل یادگیری پیانو یا هر ساز دیگه ای شما در ابتدا لازم هست به آرامی شروع به تمرین کنید تا بعد ها در کنسرت ها بتوانید بنوازید پر واضح هست که در آموزش پیانو و یا هر ساز دیگه ای هم اگر در ابتدا عجله کنید و به آرامی تمرین نکنید در کنسرت ها هم درست و روون نمیتوانید اجرا داشته باشید از نظر علمی اگر بخواهیم دقیق تر توضیح بدهیم لازم هست حافظه عضلانی شما با آرام کار کردن در مورد آن تکنیک تقویت گردد و ما در سطوح متوسطه شروع به مقاومت نسبی در برابر اجرای تکنیک ها خواهیم داشت درست زمانی که حافظه عضلانی برای اجرای درست تکنیک تقویت شده است)

● مسئولیت آسیب و تمرین ایمن فقط در دوره های حضوری و خصوصی با مربی حرفه ای امکان پذیر هست. ما این حق را داریم که در برابر هر گونه آسیب احتمالی توسط شما یا حریف تمرینیان در حین آموزش آنلاین سلب مسئولیت داشته باشیم.

 

۶. تفاوت اصلی بین ورزش جوجیتسو برزیلی و دفاع‌شخصی جوجیتسو برزیلی چیست؟

● دفاع‌شخصی جوجیتسو برزیلی تمرین کنندگان را قادر می سازد تا حملات همه جانبه حریف بزرگ‌تر و قوی تر را شکست دهند به همین دلیل جزئیات بسیار مهم هستن اما معمولا هدف ورزش جوجیتسو‌برزیلی پیروزی در برابر حریف به اندازه مشابه و هم وزن در یک مسابقه تحت نظارت و کنترل شده است و داشتن بدنی آماده مهم هست. اکثر باشگاه‌های جوجیتسو برزیلی به طور کامل تکنیک‌های خیابانی را از برنامه خود حذف کرده‌اند تا زمان بیشتری را برای تمرین تکنیک هایی که منجربه‌ پیروزی در سیستم امتیازی، قوانین و کلاس‌های وزنی ورزش می‌شوند در نظر بگیرند.

● تفاوت اصلی این است که دفاع شخصی جوجیتسو برزیلی شامل طیف گسترده‌ای از تکنیک های دفاع شخصی برای مقابله با بسیاری از موقعیت‌های خطرناک است، در حالی که ورزش جوجیتسو برزیلی هنر گرایلینگ مبتنی بر رقابت است که امروزه رایج است.

 

۷. آزمون دوره به چه صورت است؟

● در بخش شبیه سازی تکنیک هر درس، روتین های شبیه سازی شده ارائه شده که در بخش آزمون آنها را به ترتیب باید انجام بدید و برای ما در وب سایت آکادمی بفرستید و به واسطه آن ما می توانیم ارزیابی دقیقی از آموزش شما داشته باشیم و شما را تا گرفتن نتیجه همراهی کنیم.

 

۸. نحوه خرید دوره و استفاده از آن به چه صورت است ؟ 

● با یکبار خرید دوره، دو نفر می‌توانند از دوره استفاده کنند و هر دو یار تمرینی با یک اکانت آزمون بدهند. 

● در صورت استفاده بیش تر از دونفر، نفر سوم به بعد به استثنای اعضای درجه یک خانواده برای آزمون هزینه دوره را بهتر است بپردازند.

● با گوشی هوشمند و یا تبلت و رایانه میتونید دوره آموزشی را در وبسایت پلی کنید و نیاز به اینترنت دارید. دوره به صورت دانلودی نیست و تا یک سال در پنل کاربری شما آماده استفاده است.

 

9. بعد از آزمون ما مدرک و یا گوهی دریافت می کنیم؟ 

● گرفتن مدرک بین المللی معتبر فقط در دوره های حضوری امکان پذیر هست و نیاز به حداقل شش ماه تمرین مستمر دارد و پس از آن به وصورت ویدئویی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار میشه و به همراه مربی در آزمون شرکت می کنید. در دوره های آنلاین ما گواهی صادر نمی شود اما در صورت قبولی در آزمون هدیه ای از سمت ما در نظر گرفته می شود.

 

 

10. سخن آخر 

● قول می دهیم بهترین و کارآمد ترین تکنیک های آموزش دفاع شخصی ببینید و بعد از گذروندن فصل های آموزشی در سطحوح مقدماتی تا پیشرفته پتانسیل شما برای دفاع از خودتان با قبولی در آزمون هر فصل آموزشی افزایش قابل توجهی یابد. ما در دوره های دفاع شخصی دعوای خیابانی یا خشونت یاد نمی دهیم و تشویق به زد و خورد نداریم. قصد ما آموزش علمی ترین و انسانی ترین و به روزترین و ثابت شده ترین و مهم تر از همه رفرنس دار ترین و استاندارد ترین تکنیک های دفاع شخصی است که شما را با توانمندی های بدنتون برای دفاع از خود آشنا می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس می شود و در نهایت دفاع شخصی جوجیتسو برزیلی شما را تبدیل به انسان بهتری می کند. ما به کیفیت و عمق آموزشی تکنیک ها باور داریم و به کمیت تکنیک های اهمیت نمی دهیم و اعتقاد داریم شما آنقدر وقت ندارید که هر تکنیکی رو تمرین کنید پس لطفا انتظار آموزش تکنیک های فراوان بدون در نظر گرفتن عمق و کیفیت آنها و نداشتن رفرنس معتبر را از ما نداشته باشید.

 

موفق و پر توان باشید

شما هم می‌توانید نظر بدهید.

برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید
مطالب مرتبط
تکنیک بیهوشی در دفاع شخصی
دفاع شخصی

تکنیک بیهوشی در دفاع شخصی

  • 1401/07/27

قبل از اینکه مختصر راجب یکی از تکنیک های کاربردی بیهوش کردن حریف و یا مهاجم صحبت کنم یه نقل قول از ه...

یادگیری دفاع شخصی چقدر طول میکشد؟
دفاع شخصی

یادگیری دفاع شخصی چقدر طول میکشد؟

  • 1401/10/10

حتی در دنیای مدرن و عمدتاً ایمن، دانستن اینکه چگونه از خود دفاع کنید یک مهارت مهم است. در سال های اخ...

بهترین مربی دفاع شخصی در تهران کیست؟
دفاع شخصی

بهترین مربی دفاع شخصی در تهران کیست؟

  • 1402/03/16

بهترین مربی دفاع شخصی در تهران شخصی است که همه دوره های رزمی مربوط به دفاع شخصی را در مراکز معتبر گذ...

وسایل دفاع از خود در منزل
دفاع شخصی

وسایل دفاع از خود در منزل

  • 1401/11/19

هدف هر فردی داشتن یک خانه امن است. اما برای امنیت خانه ضروری است که برخی وسایل امنیتی و کاربردی در د...

پیروزی در یک مبارزه خیابانی
دفاع شخصی

پیروزی در یک مبارزه خیابانی

  • 1401/09/16

تلاش برای نشان دادن توانایی و قدرت و شروع درگیری در خیابان اغلب از سوی جوانان دیده می شود. به خصوص آ...

بهترین مربی دفاع شخصی کیست؟
دفاع شخصی

بهترین مربی دفاع شخصی کیست؟

  • 1401/09/05

دنیای این روزها به همه ما ثابت کرده است که باید خودمان مراقب لحظه‌های خوب و بد زندگی‌مان ب...