آموزش حضوری دفاع شخصی در تهران

 

 

 

دوره دفاع شخصی بزرگسالان


حتی اگر صلح طلب ترین فرد دنیا باشید و هرگز دعوا نکنید مهم نیست، چون گاهی اوقات دعوا خودش به سراغتان می آید.

دوره دفاع شخصی بزرگسالان شامل ۳۶ درس هست و این دوره توسط نیروی نظامی آمریکا و اف بی آی و حتی سرویس های مخفی ایالات متحده پذیرفته شده است.

بدون هیچ گونه تجربه قبلی می توانید در این دوره شرکت کنید و از آنجایی که ایمنی دغدغه شماره ۱ ما هست در این برنامه هیچ گونه تمرین رقابتی وجود ندارد. هر کسی صرف نظر از سن یا توانایی ورزشی می تواند تکنیک ها را یاد بگیرد و به کار گیرد و پس از گذراندن این دوره به دوره های پیشرفته تر راه یابد.

 

دوره دفاع شخصی زنان


در یک دنیای بی نقص زنان نیازی به دفاع از خود ندارند چون مردان مرتکب جنایت نمی شوند اما دنیا با بی نقص بودن فاصله زیادی دارد.

در دوره دفاع شخصی بانوان ۱۵ مورد از رایج ترین اشکال تهدید برای بانوان شناسایی و راه حل آن ها به صورت کامل و عمیق در ۲۰ درس آموزش داده شده است.

زن ها کافیه آموزش های این دوره را بارها تکرار کنند تا حافظه عضلانی ضروری در آنها شکل بگیرد در این صورت می توانند تکنیک ها را بدون تردید در مواجه با انواع حملات رایج در برابر مهاجم های قوی تر اجرا نمایند.


دنیا عاشق جوجیتسو می شود چون واقعا کار می کند

 

۱-تفاوت بین جوجیتسو و هنرهای رزمی دیگه چیه؟
جوجیتسو برای توانمند سازی افراد ضعیف در برابر قوی ها طراحی شده و هیچ پیش نیاز فیزیکی برای شروع وجود ندارد. به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند جوجیتسو را یاد بگیرد به خصوص وقتی به روش گریسی آموزش داده شود.
۲-تفاوت بین جوجیتسو گریسی و جوجیتسو برزیلی چیه؟
حرکات در جوجیتسو گریسی در موقعیت‌های واقعی کاربرد بیشتری دارند. دلیل این موضوع این است که تصور می‌شود این تکنیک‌های دفاع شخصی می‌توانند در برابر افرادی با اندامی درشت‌تر و قوی‌تر مورد استفاده قرار گیرد. اما در مقابل فنون جوجیتسو برزیلی قرار دارد که برای رقابت و استفاده در مسابقات مناسب هستند. در این ورزش قوانین و مقرراتی برای محدود کردن حرکات خطرناک وجود دارد. به عنوان مثال در مسابقات جوجیتسو برزیلی، ورزشکار مجاز به استفاده از حرکات ضربه‌ای (مشت و لگد) نمی‌باشد.
۳-اگر تجربه قبلی تو رزمی نداشته باشم میتونم؟
مشکلی نیست! برنامه های مبتدی به طور خاص از نظر ساختار و از نظر ایمنی برای تمرین کنندگانی جوجیتسو که برای اولین بار انجام می دهند طراحی شده است.
۴-آیا نیاز هست که بدنم رو فرم باشه؟
نه ما شما رو همانطور که هستید دوست داریم. در واقع شما برای یادگیری جوجیتسو به بدن خوش فرم نیازی ندارید بلکه برای خوش اندام شدن به جوجیتسو نیاز دارید.
۵-چی بپوشم؟
فقط با لباس تمرینی راحت حاضر شوید. هیچ تجهیزات آموزشی یا تجهیزات حفاظتی خاصی مورد نیاز نیست.
۶-آیا باید تو کلاس تعظیم کنم و یا کسی را سنسی صدا کنم؟
خیر. مربی را میتوانید با اسم کوچک صدا بزنید.
۷-با چه کسی تمرین خواهم کرد؟
با افراد حاضر در کلاس که می تواند به یاد گیری شما کمک کند.
۸-آیا قرار هست تو تمرین صدمه ببینم؟
اگر صدمه ببینید و یا حتی خجالت بکشید دیگر سر کلاس حاضر نمی شوید. همه چیز در دوره های مبتدی به طور خاص طراحی شده تا حد ممکن ایمن و دلگرم کننده باشد.
۹-آیا میتونم دوستم رو بیارم؟
بله، جوجیتسو آنقدر سرگرم کننده و اعتیاد آور هست که تمرین کنندگان نمی توانند در مورد آن با دوستان خود صحبت نکنند. در هر کلاس مبتدی می توانید دوست خود را بیاورید.
۱۰-جلسه اول من چطور خواهد بود و نحوه ثبت نام به چه صورت هست و کجا و چه زمان های تمرین خواهم کرد؟
جلسه اول بهترین کلاس زندگی شما خواهد بود و یک هفته اول تمرین آزمایشی رایگان خواهید داشت. 

 

عجله نداریم!

انتخاب هنرجو برای آکادمی دفاع شخصی احسان دیبازر به همانندی انتخاب همسفر برای سفر، حساس و پر اهمیت است. ما در انتخاب خود عجله نمی کنیم.

آکادمی دفاع شخصی احسان دیبازر

 

ویدئوی نتایج اعتماد اعضای آکادمی

در صفحه نتایج اعضا میتونی نتایج بیشتری از اعتماد اعضای مارو ببینی

 

با عشق و تخصص در کنار شما هستیم

سوابق و مدارک بین المللی از دانشگاه های معتبر رزمی را در صفحه درباره ما بررسی کنید.

باشگاه دفاع شخصی

 

باشگاه دفاع شخصی غرب تهران

 

باشگاه دفاع شخصی تهران

 

فروشگاه لوازم ورزشی

 

اگر شرایط کلاس های حضوری مارو به هر دلیلی نداری

نگران نباش چون به راحتی و با کیفیت بالا از طریق اپلیکیشن آموزشی ما در منزل هم میتونی دوره ها رو بگذرونی و حتی میتونی به تنهایی با حرکت های انفرادی که داخل دوره توضیح داده شده تمرین کنی. برای دریافت مستقیم نسخه اندروید رو تصویر زیر کلیک کن.

برای دریافت از گوگل پلی رو تصویر زیر کلیک کن.

 

اگر حریف تمرینی هم نداری

لازمه بگم با این آدمک های تمرین حتی بهتر هم میتونی تمرین کنی. برای جزئیات بیشتر به فروشگاه رزمی سایت سر بزن